W ostatnim czasie w mediach ogólnopolskich głośno zrobiło się o GOSHICO - polskiej marce, której założycielkami są siostry Małgorzata i Agnieszka Kotlonek. GOSHICO to świat wyjątkowych torebek, którego bazą są filcowe projekty z wzorami inspirowanymi słowiańską sztuką ludową.
Sklep online: https://www.polscyprojektanci.com/pl/153_goshico
Co spowodowało nagły wzrost zainteresowania ? Otóż podczas szczytu ekonomicznego w Davos belgijska królowa Matylda pojawiła się z torebką made in Poland, czym zaskoczyła samą projektantkę i jej współpracowników. Co ważne, nie była to typowa "ustawka" pod media tylko standardowa stylizacja królowej przygotowana na to wydarzenie.
zdjęcie z oficjalnego fanpage`a Place Royale
Warto dodać, że belgijska królowa ma polskie korzenie i cieszy fakt takiej bezinteresownej promocji tego co posiada wysoką wartość estetyczną i spełnia najwyższe standardy jakościowe. Siostry Kotlonek zostały niedługo po tym wydarzeniu zaproszone do studia telewizji TVP, by w programie Pytanie na Śniadanie opowiedzieć o swoich najnowszych projektach i planach rozwoju. Oczywiście nie zabrakło pytań o królową Matyldę. Z materiałem można zapoznać się poniżej:
GOSHICO w Pytaniu na Śniadanie: http://pytanienasniadanie.tvp.pl/18835867/torebki-polskich-projektantek-podbijaja-swiat
Mamy nadzieję, że ten drobny epizod przyczyni się do jeszcze szerszej rozpoznawalności marki GOSHICO na świecie, która już od dawna podbija serca kobiet w najróżniejszych częściach świata. Trzymamy kciuki :-)
Pozdrowienia !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz