niedziela, 16 czerwca 2013

Jak PRAGaNĘ Fashion – Targi Mody vol.1 za nami !



W ostatni piątek 14 czerwca odbywała się w Warszawie duża impreza pod nazwą Noc Pragi. Brało w niej udział mnóstwo knajp, zakładów usługowych, kina, teatry, miejsca kultury – wszystko zlokalizowane po wschodniej stronie Wisły. Gościem specjalnym Nocy Pragi była dzielnica czeskiej Pragi – Żiżkow, dzięki czemu nasi sąsiedzi zza południowej granicy mogli zaprezentować swoje dokonania kulturalne. Jednym z elementów Nocy Pragi była pierwsza edycja targów mody Jak PRAGaNĘ Fashion, która ulokowała się w Fantastic Studio, które na co dzień pełni funkcję galerii oraz biura coworkingowego. Ponad stuletni budynek jak najbardziej nadawał się na taką imprezę, tworząc genialny klimat swoją przestrzenią. Na targach w roli wystawców pojawiło się ponad 20 stoisk oferujących vintage, second hand, rękodzieło, biżuterię oraz prace młodych projektantów. 








Targi rozpoczęły się o godzinie 18, by zakończyć się oficjalnie o północy. Nieoficjalnie, dobra atmosfera przedłużyła nieco możliwość dokonania zakupów przy wspierających rytmach muzyki. Kto nie dał rady w piątkowy wieczór, miał możliwość nadrobienia zaległości w sobotnie popołudnie. 

A co nam się podobało z oferty wystawców ?

Marcin: Dla facetów nie było szerokiej oferty, ale wizyta na stoisku chłopaków z Filantropa rozczuliła mnie bardzo, do tego stopnia, że zakupiłem komplet skarpetek-stopek z wąsami. I już miałem zabierać się do kolejnego zakupu na tym stoisku – tym razem koszulki z biedronkami, gdy Wiolka pokazała mi to co prezentuje Arriba. Noooo…projekty t-shirtów mają naprawdę odjechane i nie mogłem się oprzeć pokusie. Kupiłem u nich tę z aniołem posiadającym monstrualnych rozmiarów tyłek :-). Oprócz tego szczególnie podobała mi się biżuteria oferowana przez Glamojuice. Skórzana, ćwiekowana, odważna, kobieca, z nutą erotyzmu. Koniecznie muszę odnotować obecność przesympatycznej Pani Krystyny z Frywolnej Koronki. Drogie Panie, jeżeli chcecie naprawdę zaskoczyć czymś swojego mężczyznę, to jest coś dla Was. W koronkowych szortach każda z Was będzie wyglądać bardzo seksownie. Do tego sporo dodatków. Super.

Moje zakupy poniżej :-)



Wioletta: Dla kobiet było zdecydowanie więcej wrażeń i każda z nas mogła wybrać coś niepowtarzalnego. Dla fanek stylu retro i lat 70-tych butiki Skarby z szafy i Be vintage przygotowały atrakcyjną szeroką ofertę, a stylistki i makijażystki z firmy Mary Kay każdej z klientek mogły zafundować małą podróż w klimat dawnych lat. Całość stylizacji uwieczniał w tajemniczym zakamarku nadworny fotograf. 

Urzekła mnie osobiście biżuteria eve-of-art. Naszyjniki stworzone przez autorkę są genialną mieszaniną odwagi i stylu. Można je ubrać zarówno na eleganckie przyjęcie jak i wypad do pubu z przyjaciółmi, a nikt nie przejdzie obok nas obojętnie. Efekt murowany! 


Podsumowując … za rok wrócimy tutaj z pewnością. Otwartość organizatorów, wspaniała atmosfera, dobrze dobrana oferta, to wszystko każe podsumować pierwszą edycję Jak PRAGaNĘ Fashion na piątkę. Gratulujemy i pozdrawiamy,

Wioletta i Marcin








 
 

2 komentarze:

  1. Szkoda że mam tak daleko. Lubię takie imprezy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to z jakiej miejscowości jesteś, jeżeli można wiedzieć ?

      Usuń