poniedziałek, 2 czerwca 2014

Blue Eye Pop i sklep internetowy Polscy Projektanci.com zapraszają !

Platforma PolscyProjektanci.com rozwija się bardzo dynamicznie. Każdego tygodnia nowi polscy projektanci dołączają ze swoją ofertą do nowego projektu w polskim internecie, by zaproponować klientom swoje kolekcje w ofercie outlet oraz najnowsze projekty.

Tak właśnie się stało z wyjątkową marką Blue Eye Pop.


BLUE EYE POP zachwyca swoich klientów niebanalnym wzornictwem łączącym w sobie street, casual i elegancję. Ubrania marki BEP nadają się na każdą niemal okazję, od klubowych imprez zaczynając, na formalnych spotkaniach biznesowych kończąc.






Jedno jest pewne - bez względu na sytuację zrobisz niepowtarzalne wrażenie. W ramach marki Blue Eye Pop powstały trzy linie produktowe, damska, męska oraz basic. Wybij się ponad standard i ubierz się w BEP.


Pozdrawiamy,
Doublefashionable



8 komentarzy:

  1. łoo nie słyszałam nigdy o tej stronie ani o BEP,obadam :)
    ciekawy blog!
    zapraszam równiez do siebie www.madebyred.blogspot.com, staram się nie być szablonowa wśród miliona modowych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny ! Pozdrowienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej stronie, ale po opublikowanych przez Ciebie zdjeciach na pewno zajrzę ;) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. biała sukienka <3 obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także już poważnie myślę o tym, aby założyć własny sklep internetowy. W sumie jak czytałam https://www.sendit.pl/blog/automatyzacja-procesow-w-sklepie-internetowym to jestem doskonale świadoma, że niektóre procesy w sklepie online możemy zautomatyzować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie samo posiadanie sklepu internetowego jest czymś niezwykle ważnym. Tym bardziej, że ja importuję oraz eksportuję towary z zagranicy. Muszę przyznać, że po przeczytaniu wpisu https://www.praca4u.net/jak-uzyskac-numer-eori-art88.html wiem również jak ważnym jest posiadanie numeru EORI.

    OdpowiedzUsuń