poniedziałek, 8 kwietnia 2013

WFW -> ANNA DRABCZYŃSKA (Polska)















Wioletta: Pierwszy raz podczas wszystkich pokazów mieliśmy podobne zdanie co do odbioru kolekcji i samych kreacji. Zachwyt! Piękne kobiece sukienki zarówno na co dzień jak i na wieczór. Spodnie krótkie i długie o niebanalnych fasonach, ciekawe kieszonki i suwaki jako dodatkowy element. Fantastyczne bluzy i kurtki z kapturami na wiosnę i lato. Jestem fanką klasyki więc kolory czerwień i granat jak najbardziej do mnie przemawiają. Miałam ochotę przynajmniej połowę ubrań przymierzyć i zabrać do domu i chyba nie tylko ja, bo w czasie trwania weekendu widać było duży ruch na stoisku projektantki.

Marcin: W zasadzie mógłbym napisać jedno słowo – rewelacja ! Po pokazie wyszedłem zachwycony, ponieważ nie spodziewałem się tak kompletnego pokazu i kolekcji od polskiej projektantki. Wspaniałe wzornictwo, nieszablonowe kroje, genialne torebki, sportowa elegancja (na myśl przychodzi mi inspiracja kolorystyką Tommy Hilfigera). To wszystko spowodowało, że pokaz zakończył się gromkimi brawami, a w showroomie panował duży ruch. Wystarczy spojrzeć na spodnie, czy fantazyjne żaboty … od razu chce się opróżnić portfel, by zobaczyć w tym swoją kobietę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz