poniedziałek, 8 kwietnia 2013

WFW -> MAURO GASPERI (Włochy)














Włoski projektant praktykujący u boku Panów Dolce & Gabbana, którego kolekcje mogli w ostatnim czasie podziwiać odwiedzający Milan Fashion Week, czy Russian Fashion Week.

Marcin: Z pokazu zapamiętałem najbardziej buty marki Venezia, która wyposażyła modelki na wszystkie wyjścia w ciągu trzech dni WFW. Chyba nie za dobrze to świadczy o Mauro. Oczywiście to moja opinia, a ja się nie znam. Podobała mi się część kolekcji w pomarańczowo-grafitowe wzory geometryczne (Wiolka twierdziła na gorąco, że były obrzydliwe) oraz sukienko – tuniki, ze względu na ciekawe wykończenia i asymetrie. Reszta … słabe.

Wioletta: Marcin już zdradził moje nastawienie do tej kolekcji. Cóż jedynie pierwsze modelki w zestawieniu prostych spodni z koszulami zarówno w czarnym jak i popielatym kolorze były dla mnie ciekawe i godne polecenia. Niestety kolejne propozycje Mauro nie były w moim klimacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz