poniedziałek, 8 kwietnia 2013

WFW -> NATALIA JAROSZEWSKA (Polska)





















Projektantka stanowi uznaną markę w Polsce. Magazyn „Elle” uznał ją za jedną z nadziei polskiej mody. Jej klientkami są największe gwiazdy polskiego show biznesu. Jej styl określany jest jako „200% kobiecości,” a sama projektantka podkreśla, że najważniejsze jest dla niej dopasowanie kreacji do indywidualnych cech klientki.

Marcin: Dużo sobie obiecywałem po tym pokazie i mam niedosyt. Z jednej strony ładnie, estetycznie, kobieco … z drugiej jednak, jakoś tak kolekcją dla sieciówki mi zaleciało. Śliczne sukienki. Te białe – rzeczywiście, tak jak zapowiadał prowadzący pokazy, nadające się na ślub na rajskiej plaży. Reszta też bardzo ładna. Zestawienia bluzek ze spódnicami również śliczne. Niby wszystko jak należy, ale ma się wrażenie, że to już gdzieś się widziało.

Wioletta: Okazuje się, że dziś mamy bardzo podobne gusta :-) to chyba powinno być niepokojące. To co zauważył Marcin jest odzwierciedleniem moich wrażeń. Spódnice sukienki, mini i maxi, błękity i pastele - niby wszystko modne i na czasie, a jednak bez zaskoczenia. Każda z nas ma w swojej szafie podobne kroje i fasony i na pewno nie za taką cenę. Na pewno na uwagę zasługiwały białe sukienki a`la ślubne z których słynie projektantka. To jest właśnie to co kojarzy mi się z Panią Natalią i szkoda, że tak mało zobaczyliśmy. Ostatnia suknia z cekinami zapierała dech w piersiach, słychać było tylko westchnięcia. I na takie czekałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz